  • 1. Data: 2009-03-13 12:27:35
    Temat: jaka kara za opóźniony wydruk raportu miesięcznego?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Witam,

    Jaka grozi mi kara za wydrukowanie raportu dobowego z kasy fiskalnej po
    terminie? Po pierwszym miesiącu działalności wydrukowałem raport 14stego
    zamiast pierwszego dnia miesiąca. US wykrył to podczas gruntownej kontroli
    którą przeprowadził... wezwanie mam na poniedziałek.

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 2. Data: 2009-03-13 12:29:03
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Użytkownik "Nod" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jaka grozi mi kara za wydrukowanie raportu dobowego..>

    przepraszam, chodziło mi o raport miesięczny :)

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 3. Data: 2009-03-13 12:35:53
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "Nod" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > przepraszam, chodziło mi o raport miesięczny :)

    a miało to jakiś wpływ na wielkość sprzedaży? w mojej kasie czy raport wydrukuje
    dziś czy za rok będzie miał identyczne wartości

  • 4. Data: 2009-03-13 13:46:12
    Od: <s...@a...pl>

    > a miało to jakiś wpływ na wielkość sprzedaży? w mojej kasie czy raport
    > wydrukuje dziś czy za rok będzie miał identyczne wartości

    To dziwny jest Twoj sprzęt fiskalny i raport m-czny. Na spotykanych przeze mnie
    urządzeniach przy raporcie na wydruku jest data jego drukowania i tą wartością
    się się różnią od siebie wydrukowane 1 i 14 danego miesiaca.

  • 5. Data: 2009-03-13 13:52:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-03-2009 o 14:46:12 <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > urządzeniach przy raporcie na wydruku jest data jego drukowania i tą wartością
    > się się różnią od siebie wydrukowane 1 i 14 danego miesiaca.

    Chodziło o wartości a nie o daty. Skoro nic nie uszczuplił to nic wielkiego
    się nie stało.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-13 13:52:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie urządzeniach przy raporcie na wydruku jest data jego drukowania i tą
    > wartością się się różnią od siebie wydrukowane 1 i 14 danego miesiaca.

    data to nie wartość tylko data :)

  • 7. Data: 2009-03-13 13:53:25
    Od: "PiotrB." <p...@t...pl>

> [...]

    > przeze mnie urządzeniach przy raporcie na wydruku jest data jego
    > drukowania i tą wartością się się różnią od siebie wydrukowane 1 i 14

    i co z tego?

    Piotr

  • 8. Data: 2009-03-13 13:54:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-03-2009 o 13:27:35 Nod <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zamiast pierwszego dnia miesiąca. US wykrył to podczas gruntownej kontroli
    > którą przeprowadził... wezwanie mam na poniedziałek.

    Złapali kułaka to wzywają.
    NEP przechodzi w kolektywizację, walka klasowa zaostrza sie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 9. Data: 2009-03-13 14:13:54
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chodziło o wartości a nie o daty. Skoro nic nie uszczuplił to nic wielkiego
    > się nie stało.

    pewnie jakaś 100 mandatu chyba, że minął okres przedawnienia dla wykroczen

  • 10. Data: 2009-03-13 16:10:56
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Nod pisze:

    > Użytkownik "Nod" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > przepraszam, chodziło mi o raport miesięczny :)

    to raporty miesieczne nalezy drikowac? dobowe nie wystarcza?