  • 11. Data: 2009-03-13 16:27:45
    Temat: Re: jaka kara za opóźniony wydruk raportu miesięcznego?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gpe0ig$ani$1@inews.gazeta.pl...

    > to raporty miesieczne nalezy drikowac? dobowe nie wystarcza?

    niestety tak (z tego co mi wiadomo).

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 12. Data: 2009-03-13 20:01:20
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Nod pisze:

    > Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > niestety tak (z tego co mi wiadomo).

    ooo rozwincie troche temat, bo ja same dobowki drukuje i wprowadzam do
    rejestru vat :(
    w raportach zerujacych mam tylko dobowy
    w czytajacych mam miesieczny pelny i miesieczny podsumowanie

    po co te raporty, gdzies je trzeba wpinac?
    miesieczny mozna wydrukowac w dowolnej chwili, w naglowku ma niefiskalny

  • 13. Data: 2009-03-13 20:14:32
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    > po co te raporty, gdzies je trzeba wpinac?
    > miesieczny mozna wydrukowac w dowolnej chwili, w naglowku ma niefiskalny

    "Rozporządzenie MF w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą
    odpowiadać kasy rejestrujące, oraz warunków stosowania tych kas przez
    podatników.

    § 5.
    1. Podatnicy prowadzący ewidencję przy zastosowaniu kas rejestrujących, z
    zastrzeżeniem ust. 2, są obowiązani do:[...]
    2) sporządzania raportu fiskalnego dobowego po zakończeniu sprzedaży za
    dany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w
    dniu
    następnym, oraz sporządzania raportu fiskalnego za okres miesięczny po
    zakończeniu sprzedaży w ostatnim dniu miesiąca, nie później jednak niż
    przed rozpoczęciem sprzedaży w następnym miesiącu,[...]"

    niestety trzeba drukować miesięczne, tak jak dobowe :/

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 14. Data: 2009-03-13 20:19:33
    Od: <s...@a...pl>

    > niestety trzeba drukować miesięczne, tak jak dobowe :/

    I - co ważne - fiskalne. Powinnaś mieć właściwą opcję

  • 15. Data: 2009-03-13 21:50:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I - co ważne - fiskalne. Powinnaś mieć właściwą opcję

    na szczęście u mnie sie tego nie czepiali - sprawdzali tylko, czy są obowiązkowe
    przeglądy kasy bo o nich najczęściej sie nie pamięta...

  • 16. Data: 2009-03-13 22:14:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nod wrote:

    > niestety trzeba drukować miesięczne, tak jak dobowe :/

    jak ja się cieszę, że firmy w Polsce nie zakładałem.

    Żadnych rejestracji, wydruków o północy i innych pierdu pierdu.
    Po prostu zaczyna się używać w życiu nazwy firmy i na tym formalności
    się kończą.

  • 17. Data: 2009-03-16 08:24:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Mar 2009, witek wrote:

> [...]
    >
    > Żadnych rejestracji, wydruków o północy i innych pierdu pierdu.
    > Po prostu zaczyna się używać w życiu nazwy firmy i na tym formalności się

    Ale to jeszcze zależy gdzie.
    Bo zdaje się np. we Włoszech za "kasę" ścigają bardziej niż u nas - nie
    tylko prowadzącego DG, ale również klienta (za niewzięcie paragonu na
    przykład).

    Inna sprawa iż ściganie za spóźniony wydruk to IMVHO przesada (skoro
    i tak nie da się "podrobić").

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2009-03-16 08:34:53
    Od: "PiotrB." <p...@t...pl>

    Prośba do wątkodawcy: daj znać na grupie jak zakończyła się ta sprawa

    Dnia 16-03-2009 o 09:24:01 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 19. Data: 2009-03-23 09:13:59
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Prośba do wątkodawcy: daj znać na grupie jak zakończyła się ta sprawa

    raport miesięczny ma byc drukowany pierwszego dnia miesiąca za miesiąc
    poprzedni lub w dzien następny, ale przed rozpoczęciem sprzedarzy (jakoś tak
    to szło), jest na to odpowiednie rozporządzenie i paragrafy.

    Wydrukowanie po terminie to wykroczenie karane mandatem, ja dostałem
    najniższy - 130zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 20. Data: 2009-03-23 09:20:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-03-2009 o 10:13:59 Nod <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > to szło), jest na to odpowiednie rozporządzenie i paragrafy.
    >
    > Wydrukowanie po terminie to wykroczenie karane mandatem, ja dostałem

    A nie przedawniło się to?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek