  • Data: 2010-11-08 21:15:53
    Temat: Re: jaka stawka ryczałt i sprzedaż poprzez premium SMS
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/08/2010 09:25 PM), zlotowinfo wrote:

    > te koszty są dla mnie przeźroczyste
    > kupujący płaci operatorowi a operator mi

    Bardziej od tego kto komu płaci, zastanowiłbym się kto komu sprzedaje.

    Bo jeżeli ty sprzedajesz operatorowi, zaś operator sprzedaje klientowi,
    to wtedy sprawa jest jasna. Twoim przychodem jest 12zł. Wątpię jednak
    żeby tak było.

    > nie dostaje się 30zł, tylko właśnie 12zł

    Jednak sądzę że od klienta dostajesz 30zł, z czego pośrednikowi płacisz
    18zł kompensatą. Rzeczywiście na twoje konto trafia 12zł, ale to nie
    oznacza że to jest twój przychód, tylko że to jest twój zysk.

    Tak samo jak sprzedaję coś komuś za 100zł, zaś bank hipotetycznie
    pobiera 20% prowizji za przelew przychodzący. To moim przychodem jest
    100zł a nie 80zł.

    p. m.