  • 1. Data: 2004-01-15 23:11:19
    Temat: jaki druk - oświadczenia o wyborze opodatkowania
    Od: "Daniel" <d...@o...com.pl>

    20 stycznia mija termin złożenia oświadczenia o wyborze opodatkowania
    dochodu z pozarolniczej działalności gospodarczej.
    Jaki druk należy wypełnić ? Co do wyboru podatku liniowego to wiem ze
    wystarczy jedno zdanie na kartce papieru ale to oświadczenie to ponoć składa
    się już od kilku lat więc chyba już jest jakiś druk.

    Pozdrawiam,

    Daniel

  • 2. Data: 2004-01-16 07:35:25
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Daniel wrote:

> [...]
    > ze wystarczy jedno zdanie na kartce papieru ale to oświadczenie to
    > ponoć składa się już od kilku lat więc chyba już jest jakiś druk.

    Nie ma wzoru. Niektóre US przygotowały swoje własne druczki.

  • 3. Data: 2004-01-16 08:25:49
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > 20 stycznia mija termin złożenia oświadczenia o wyborze opodatkowania
    > dochodu z pozarolniczej działalności gospodarczej.
    > Jaki druk należy wypełnić ?

    Jesli nic nie zmieniasz w stosunku do roku poprzedniego,
    to przede wszystkim zapytaj sie w swoim urzedzie,
    czy w ogole muisz cos skladac.

    latet

  • 4. Data: 2004-01-16 11:01:37
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Co za podatek liniowy ? Przecież są 3 formy opodatkowania : ogólne, karta i
    ryczałt.

  • 5. Data: 2004-01-16 11:04:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Fokus napisał:

    > Co za podatek liniowy ? Przecież są 3 formy opodatkowania : ogólne, karta i
    > ryczałt.

    Dobrze sie spało?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-01-16 21:12:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jan 2004, Fokus wrote:

    >+ Co za podatek liniowy ?

    Ty tak poważnie ? I bez odpowiadania "pod" i cięcia cytatów ??
    ;)
    *PREMIERA NIE SŁUCHASZ JAK PRZEMAWIA* ??

    >+ Przecież są 3 formy opodatkowania : ogólne, karta
    >+ i ryczałt.

    Acha. A PK to nigdy też nie było ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-19 07:58:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Acha. A PK to nigdy też nie było ? :)

    Gotfrydzie, PK to nie forma opodakowania.
    Pk to z reguły zasady ogólne (a teraz może byc i liniowy) ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl