    From: "wsm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jaki kupić program do DG
    Date: Mon, 28 Nov 2005 16:00:24 +0100

    Użytkownik "Michał" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dmdebp$rr0$1@news.mm.pl...
    > Witam.
    >
    > Zakładam działalność gospodarczą o charakterze sprzedaż detaliczna/hurtowa
    ;
    > usługi serwisowe.
    >
    > Jaki proponujecie kupić program. To będzie mała firma.

    Kiedyś prowadząc swoją księgowość (1 osob. DG) na papierze testowałem, tak z
    ciekawości, przez trzy kwartały program księgowy FAKT f-my Safex i bardzo mi
    odpowiadał - był bardzo przyjazny dla księgowego-amatora. Jest oferowany
    nadal w wersji czasowej (czy testowej) na CD dołączanych do PC World
    Computer.
    http://www.safex.com.pl

    Także podobała mi się AMI Księga (http://www.ami-sys.com.pl).
    Nie są to programy bardzo kosztowne.
    W końcu wybrałem "bezpłatny" program Mała Księgowość Rzeczpospolitej i
    stosuję trzeci rok - dość dla mnie niewdzięczny do opanowania, ale już przy
    nim pozostałem.
    WSm