  • 1. Data: 2005-11-27 23:09:47
    Temat: jaki kupić program do DG
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    Witam.

    Zakładam działalność gospodarczą o charakterze sprzedaż detaliczna/hurtowa ;
    usługi serwisowe.

    Jaki proponujecie kupić program. To będzie mała firma.

    P.S. Słyszałem coś o "mBiuro" - czy ten program jest warty uwagi ?
    Proszę o Wasze opinie oraz nazwy programów. najlepiej tani, łatwy :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-11-28 00:33:31
    Temat: Re: jaki kupić program do DG
    Od: "Roman Miler" <r...@p...onet.pl>

    Druczek Premium 2005 firmy JZK
    pozdrawiam
    --
    }} Roman Miler (Rolim) ROMAG 02-867 Warszawa Baletowa 177 D
    }} http://www.romag.istore.pl roman(at)miler(dot)pl mobile 501 498 721

  • 3. Data: 2005-11-28 10:41:42
    Od: "Marcin" <s...@h...pl>

    jeśli korzystasz z usług księgowej która załatwia za ciebie pity vaty itp,
    to proponuję zapoznać się z ofertą firmy Soft-Studio na stronie:
    http://www.smart-system.pl

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2005-11-28 15:00:24
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

> [...]
    ;
    > usługi serwisowe.
    >
    > Jaki proponujecie kupić program. To będzie mała firma.

    Kiedyś prowadząc swoją księgowość (1 osob. DG) na papierze testowałem, tak z
    ciekawości, przez trzy kwartały program księgowy FAKT f-my Safex i bardzo mi
    odpowiadał - był bardzo przyjazny dla księgowego-amatora. Jest oferowany
    nadal w wersji czasowej (czy testowej) na CD dołączanych do PC World
    Computer.
    http://www.safex.com.pl

    Także podobała mi się AMI Księga (http://www.ami-sys.com.pl).
    Nie są to programy bardzo kosztowne.
    W końcu wybrałem "bezpłatny" program Mała Księgowość Rzeczpospolitej i
    stosuję trzeci rok - dość dla mnie niewdzięczny do opanowania, ale już przy
    nim pozostałem.
    WSm

  • 5. Data: 2005-11-28 21:37:57
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    > W końcu wybrałem "bezpłatny" program Mała Księgowość Rzeczpospolitej i
    > stosuję trzeci rok - dość dla mnie niewdzięczny do opanowania, ale już
> [...]

    Byłem na firmowej stronie ,ale tam są same uaktualnienia. Nie mogę znaleść
    tego programu.
    Skąd go pobrać skoro jest darmowy ?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2005-11-29 06:01:19
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > Byłem na firmowej stronie ,ale tam są same uaktualnienia. Nie mogę znaleść
    > tego programu.
    > Skąd go pobrać skoro jest darmowy ?

    Trzeba zakupić odpowiedniego dnia, kiedy program jest dołączany na CD do
    wydania papierowego, dziennik Rzeczpospolita - ten zakupiony dziennik jest
    potwierdzeniem legalności posiadanego egzemplarza programu i program jest
    "darmowy" - bo jedynie za cenę zakupu gazety. A kiedy to następuje - to
    niespodzianka. Innej możliwości wejścia w jego legalne posiadanie nie ma.
    No takie małe utrudnienie - ale coś za coś.
    WSm

  • 7. Data: 2005-11-29 07:16:45
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Ja używam Moja Firma wydany przez www.brit.com.pl . jest tam trial. Jest to
    bardzo dobry program, nawet niedrogi, gdzie jest zarówno księgowość (KPiR
    lub ryczałt) VAT, magazyn, sprzedaż, kadry itd. jedynym problemem jest to iż
    jest on nakładką na MS Excel.
    Pozdrawiam Andrzej

  • 8. Data: 2005-11-30 11:44:42
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 29 lis o godzinie 08:16, na pl.soc.prawo.podatki, Maciejka
    napisał(a):

> [...]
    > lub ryczałt) VAT, magazyn, sprzedaż, kadry itd. jedynym problemem jest to iż

    A poprawienie błędów wskazywanych przez użytkowników trwa wieki - czasami
    wogóle nie ma odzewu - polecam zerknąć na ichniejsze forum do działu -
    "błędy w programach".
    Samo założenie programu jest extra - posiada wszelkie "działki"
    wspomagające osobie prowadzącej działalność "wklepywanie" oraz rozliczenia.
    Jednak fakt jest faktem że drobne ale istotne błędy nie doczekały się
    naprawy, a jeżeli już - to w ich miejsce "wskakują" nowe błędy. I tak w
    koło macieju.......

    --
    Bertold

  • 9. Data: 2005-11-30 18:56:56
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > ciekawości, przez trzy kwartały program księgowy FAKT f-my Safex i bardzo mi
    > odpowiadał - był bardzo przyjazny dla księgowego-amatora.
    Rowniez polecam.
    fakt.com.pl

  • 10. Data: 2005-11-30 18:59:37
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > lub ryczałt) VAT, magazyn, sprzedaż, kadry itd. jedynym problemem jest to iż

    Britt to zaden, program. zwykla nakladka na Excela.
    Mialam z nim do czynienia. Kiepski support, olewanie klienta i cena z kosmosu.