  • 1. Data: 2005-02-03 13:55:10
    Temat: jakie kolumny na rachunku ? - lamer
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    jakie kolumny powinny znajdowac sie na zwykłym rachunku.

    cena netto i wartosc netto czy cena brutto i wartosc brutto ?

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2005-02-03 13:59:21
    Temat: Re: jakie kolumny na rachunku ? - lamer
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tommy wrote:

    > Witam
    >
    > jakie kolumny powinny znajdowac sie na zwykłym rachunku.
    >
    > cena netto i wartosc netto czy cena brutto i wartosc brutto ?
    >
    > dzięki za pomoc

    Co masz na mysli "zwylk rachunek" ?

    No wiesz... moje watpliwosci budza te dziwne okreslenia
    brutto... VAT...

    Podatnicy VAT wtstawiaja Faktury VAT,
    A co masz na mysli piszac "pozycje" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-03 14:01:24
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Co masz na mysli "zwylk rachunek" ?
    >
    > No wiesz... moje watpliwosci budza te dziwne okreslenia
    > brutto... VAT...
    >

    > Podatnicy VAT wtstawiaja Faktury VAT,
    > A co masz na mysli piszac "pozycje" ?

    Faktury VAT wystawiaja owszem podatnicy ale podatnikom a zwyklym osoba
    rachunek.

  • 4. Data: 2005-02-03 14:03:18
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/3/2005 3:01 PM, Użytkownik Tommy napisał:

    > Faktury VAT wystawiaja owszem podatnicy ale podatnikom a zwyklym osoba
    > rachunek.

    NIE i to już od baaaaardzo dawna

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-02-03 14:05:03
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tommy wrote:

    > Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Faktury VAT wystawiaja owszem podatnicy ale podatnikom a zwyklym osoba
    > rachunek.

    Where do you come from ?

    Puk puk.. jest XXI wiek
    rok 2005.......

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-02-03 14:11:42
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > Where do you come from ?
    >

    > Puk puk.. jest XXI wiek
    > rok 2005.......
    >
    > Boguslaw

    ok, ale jak ktos nie chce faktury tylko rachunek ?

  • 7. Data: 2005-02-03 14:15:05
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tommy wrote:

    > Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > ok, ale jak ktos nie chce faktury tylko rachunek ?

    Moze sobie nie chciec...

    Podatnicy VAT wystawiaja Faktury VAT.

    FW dla osoby nie prowadzacej DG moze nie zawierac
    np NIP-u odbiorcy..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2005-02-03 14:17:15
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > Moze sobie nie chciec...
    >
    > Podatnicy VAT wystawiaja Faktury VAT.
    >
    > FW dla osoby nie prowadzacej DG moze nie zawierac
    > np NIP-u odbiorcy..
    >
    > Boguslaw

    tzn. ze teraz w zadnym wypadku sie nie wysatawia Rachunku ?

  • 9. Data: 2005-02-03 14:26:40
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tommy wrote:

    > Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > tzn. ze teraz w zadnym wypadku sie nie wysatawia Rachunku ?

    Wystawia sie jesli ne jest sie podatnikiem VAT..czynnym...
    Boguslaw

  • 10. Data: 2005-02-03 14:28:06
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > Wystawia sie jesli ne jest sie podatnikiem VAT..czynnym...
    > Boguslaw

    to teraz w takim razie pytanie jakie kolumny powinny byc na takim rachunku ?