  • 1. Data: 2003-04-12 17:08:00
    Temat: jakie koszty uzyskania przychodu w PIT37?
    Od: a...@p...onet.pl

    czy może ktoś z forumowiczów wie jakie koszty uzyskania przychodu w sytuacji
    gdy pracowałem w dwóch zakładach pracy ale tylko jeden z nich znajdował się
    poza miejscem mojego zamieszkania; czy obydwa zakłady pracy muszą sie znajdować
    poza miejscem zamieszkania? w tabelach nie ma o tym mowy
    czy będzie to 2165,90 zł czy 1732,72 zł ?

  • 2. Data: 2003-04-12 20:12:35
    Temat: Re: jakie koszty uzyskania przychodu w PIT37?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    znajdować
    > poza miejscem zamieszkania? w tabelach nie ma o tym mowy
    > czy będzie to 2165,90 zł czy 1732,72 zł ?
    ----------------------------------
    Nie muszą się znajdować oba zakłady żeby zastować podwyższone kup z racji
    zamieszkania.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-14 16:45:12
    Od: a...@p...onet.pl

    dziękuję za odpowiedź; jednak po analizie sytuacji mam dalsze wątpliwości i
    zupełnie nie wiem jak policzyć te koszty gdyż dokładnie sytuacja wygląda tak że
    jeden zakład pracy (etat) jest w miejscu zamieszkania a w drugi poza miejscem
    zamieszkania i pracowałem w nim przez 9 miesięcy, również etat, i oczywiście w
    tym samym czasie obydwa etaty. czy będą to mogły być po prostu wpisane koszty
    2165,90 zł? czy może pomniejszone

  • 4. Data: 2003-04-14 22:32:36
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    oczywiście w
    > tym samym czasie obydwa etaty. czy będą to mogły być po prostu wpisane

    Na jednym pit masz 12*96.26
    na drugim masz 9* już nie pamiętam 122 czy cuś.

    Sumujesz razem jak przekroczyło 2165.90 wpisujesz 2165.90
    jak nie przekroczyło wpisujesz wyliczoną sumę.
    koniec filozofii.
    2165.90 jest limitem kosztów, a nie kosztami.