  • Data: 2002-06-18 09:31:14
    Temat: Re: jakie termin obowiązuje US/
    Od: "Kamila" <K...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pytanie
    > wydać
    >
    > A tego niestety - tak dokładnie - Ordynacja nie określa.
    ======
    To znaczy, że US nie obowiązują żadne teminy w tym względzie?
    A jeżeli dla podatnika decyzja wiąże się z zapłatą podatku do US a US zwleka
    z decyzją 3 lata, to co się dzieje z odsetkami od wyliczonej w decyzji
    zaległości podatkowej, a co się dzieje jeżeli kontrola dotyczyła 1998r. a
    decyzja przychodzi w 2003 lub 2004 to co z przedawnieniem?
    K.