    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jednoosobowa DG
    Date: Sat, 15 Feb 2003 19:02:43 +0100

    On Wed, 12 Feb 2003, Marcin Olender wrote:

    >+ "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> [...]
    >+ mówisz jest AFAIR w updf - do odnalezienia wedle powyzszych wskazówek. Wiesz
    >+ oczywiscie, ze interpretacje GW odrzucili praktycznie wszyscy, z MF na
    >+ czele?

    Ufff, to mnie uspokoiłeś. Inna sprawa ża czytać widać nie umiem :(
    Możesz jeszcze (dla porządku) podać linki na orzeczenia, najlepiej
    apelacje lub odpowiedzi prawne SN ?
    (SN to taka ekipa, która kilka razy podpowiadała m.in. ministrom
    i składom NSA że w .pl obowiązuje literalne stosowanie prawa ;>)

    >+ Pozdrawiam

    Wzajem :) - Gotfryd
    (który ostatnie 2 tygodnie nie nadążał z czymkolwiek, więc
    nie wie co się działo).
    Acha - opinie rzeczników to już różne słyszałem. I o tym że kiedyś
    W.Jaruzelski przekonywał rząd że trzeba inaczej napisać [bo
    rzecznik Urban zdążył wcześniej chlapnąć co rząd uchwali więc
    nie wypada inaczej] - też czytałem. Ale ten SN mnie niepokoił,
    niemniej skoro oni też...