    From: " " <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jeszcze o VAT od stycznia
    Date: Tue, 28 Dec 2010 20:20:24 +0000 (UTC)

    Dariusz Domagała <biuro@no_spam_innersoft.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > PKWiU 10.32 (ex.10.3) -> 5%

    > PKWiU 10.52.1 (ex.10.5) -> 5%

    > Nie wiem do końca jak sprzedaje hurtownia, ale wydaje mi się że oni operują
    > ceną netto + vat, która odbiega od ceny drukowanej na opakowaniu
    >
    > Darek

    Dziękuję za odpowiedzi. Jak hurtownie będą sprzedawały, to dowiem się dopiero
    po 1 stycznia. Na razie sprzedają normalnie, jeśli mają co, bo na wszelki
    wypadek już przed świętami przestały zamawiać nowy towar i wyprzedają zapasy.
    Jeszcze jedno drobne pytanie dotyczące rogali 7 days. Dotychczas było 7%.
    Wydaje mi się, że teraz przechodzą na 23% jako pieczywo o trwałości powyżej 14
    dni, ale proszę o potwierdzenie, bo być może nie jest to pieczywo?