    From: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jeszcze raz pit-5 - dlugie :-(
    Date: Wed, 25 Jun 2003 08:48:26 +0200

    ..::FELIPE::.. wrote:

    > obliczylem zaokroglany do pelnych zlotych podatek i musze teraz w nast
    > polu oblicz nalezny podatek
    > i zakladajac ze nie przekraczam 37 tysiecy z hakiem ten podatek wynosi
    > 19% prawda?

    Chyba mylisz się: do pełnych złotych zaokrąglałeś podstawę
    opodatkowania a nie podatek. A podatek rzeczywiście wynosi 19% -
    ileś_tam.

> [...]
    > kwietniowej deklaracji policzylem wedlug "samego 19%"
    > przeciez to na moja niekorzysc i odprowadz wiecej
    > a deklaracje miesiecznie wypelnia sie i tak w odniesienie od wynikow
    > od poczatku roku wuec wiec jakby teraz policzyc dobrze to chyba nic
    > powaznego sie nie stanie
    >
    > korekty nie chce juz skladac gdyz co miesiac z racji tego iz dopiero
    > sie ucze wypelniac te pity i tak juz skladalem i boje sie ze po dwie
    > korekty do kazdej deklaracji sciagna na mnie nieuzasadnione
    > podejrzenia jakis kombinacji i niepotrzebna wszystkim kontrole:-(((

    Obowiązkowo złożyć korekty, bo i tak w US potrafią liczyć i w którymś
    momencie sami zauważą, że masz źle wypełniony PIT. Prawdopodobnie
    nastąpi to po prostu w momencie gdy twój PIT będą wprowadzać do
    komputera.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,