  • 1. Data: 2004-03-02 19:24:45
    Temat: kara za niezłożenie w terminie PIT-11 za 2003r.?
    Od: "anka" <a...@w...pl>

    witam
    Swojego czasu mówiło się że za niezłożenie w terminie PIT-11 nie grozi
    kara. Ja zwalniałam pracownika w lipcu 2003 a PIT -11 wysłałam do US we
    wrześniu. Teraz dostałam wezwanie w tej sprawie. Czy mogą nałożyć na mnie
    karę i w jaki sposób ewentualnie mogę się bronić?

  • 2. Data: 2004-03-02 21:31:57
    Temat: Re: kara za niezłożenie w terminie PIT-11 za 2003r.?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Mar 2004, anka wrote:

> [...]
    >+ wrześniu. Teraz dostałam wezwanie w tej sprawie. Czy mogą nałożyć na mnie
    >+ karę i w jaki sposób ewentualnie mogę się bronić?

    Zastrzegam że nie jestem doradzcą. To tylko dywagacja.
    Ale czy mogło być tak że *być może* pracownikowi *mogłaby* się
    należeć w sierpniu jakaś premia i dlatego się wstrzymałeś ? ;)
    A że wyszło że nie...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-02 21:36:54
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "anka" <a...@w...pl> wrote in message news:c22n9v$j2g$1@pepin.polanet.pl...
> [...]
    > wrześniu. Teraz dostałam wezwanie w tej sprawie. Czy mogą nałożyć na mnie
    > karę i w jaki sposób ewentualnie mogę się bronić?

    jeżeli po zwolnieniu jeszcze w następnym miesiącu wypłacano pensję lub
    ekwiwalent za urlop to nie było sensu wysyłać PIT-11. Wtedy można i trzeba
    zaczekać żeby ująć wypłaty dotyczące tego okresu zatrudnienia.

    Magda