  • Data: 2004-02-20 09:27:51
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście nadanym Wed, 18 Feb 2004 19:28:45 +0100 "pix" <p...@w...pl> pisze:

    > IMHO jest (albo mam nieaktualne rozp.):
    > "...za które to czynności zapłata w całości następuje _za pośrednictwem_
    > poczty lub banku na rachunek bankowy podatnika..."
    > Wpłata gotówkowa w okienku na "pośrednictwo" banku się ŁAPIE.

    W tym akurat temacie nie mam doświadczeń ale czytając Wasze wypowiedzi
    zgłupiałem troszkę.

    Jeżeli może być "wpłata gotówkowa" przy okienku to przecież nie wiadomo kto
    wpłacał!

    Sam sobie możesz odpowiednie kwoty wpłacać w odpowiednich teminach i to się
    będzie nazywało "klient płaci za pośrednictwem" ?!

    Pozdrawiam,
    PAD
    --