  • Data: 2002-02-04 12:31:08
    Temat: Re: kasa fiskalna a rejestr VAT
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" [...]
    > Pytanie, czy uwzględnianie w rejestrze VAT faktur zamiast raportów z
    > kasy fiskalnej jest poprawne? Taki system były najlepszy.
    > Mam tylko wątpliwości czy jednak kasa fiskalna nie jest ważniejsza?
    >
    > Maddy

    Kasa rejestruje sprzedarz i JEST urzadzeniem ksiegowym.
    niema obowiazku wpisuwania wszystkich paragonow,
    ale jest raport fiskalny. Raporty musza byc ujate w rejestrze VAT.
    (jesli nie dzienne, to miesieczny).

    Jesli rejestruje Pani tez WSZYSTKIE faktury, to te, dla osob fisycznych
    trzeba polaczyc z paragonami
    (oryginalami) i "zrobic korekte".

    To tak na prosty rozum "usera".

    Boguslaw