eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikasa fiskalna - zwolnienie i jednoczesne posiadanie kasy fiskalnej › Re: kasa fiskalna - zwolnienie i jednoczesne posiadanie kasy fiskalnej
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna - zwolnienie i jednoczesne posiadanie kasy fiskalnej
    Date: Fri, 8 Jul 2011 18:09:31 +0200

    > Posiadam kasę fiskalną, zgłoszoną i zainstalowaną w miejscu X.
    > Czy prowadząc przy okazji działalność, która jest zwolniona z kasy
    > (sprzedaż przez internet)

    Dla Ciebie nie jest ona już zwolniona.

    > w miejscu Y, muszę mieć urządzenie rejestrujące/kasę fiskalną w miejscu Y?

    Jeśli będziesz prowadził w miejscu Y sprzedaż dla odbiorców, dla kórych
    musisz wystawić paragon to kasę musisz mieć.

    > Czy mogę np. wystawiać faktury w miejscu Y, a tam, gdzie mam kasę - w
    > miejscu X, prowadzić dalej sprzedaż przy jej użyciu.

    Jak wyżej - jeśli w miejscu Y nie będziesz prowdził sprzedaży, dla której
    musisz wystawić paragon, to kasa nie jest Ci potrzebna. Alejesli liczysz,
    że np. dla Kowalskiego (nie prowadzącego DG) wystawisz f-rę, a w miejscu X
    nabijesz później paragon - to nie przejdzie.

    > Czy fakt posiadania już kasy obliguje mnie do używania kasy bezwzględnie:

    Tak