eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikasa fiskalna - zwolnienie i jednoczesne posiadanie kasy fiskalnej › Re: kasa fiskalna - zwolnienie i jednoczesne posiadanie kasy fiskalnej
    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna - zwolnienie i jednoczesne posiadanie kasy fiskalnej
    Date: Thu, 14 Jul 2011 11:25:37 +0200

    > Ale w rozporządzeniu nie ma zapisu "RD jest wyłączony ze zwolnienia".
    > Par.2.1 rozporządzenia wskazuje czynności *bezwarunkowo* zwolnione!
    > (są ograniczenia tej bezwzględności w poszczególnych pozycjach
    > tabeli, o bardzo różnym charakterze, ale te pytający uwzględnił).
    >
    > Możesz powiedzieć skąd teza, że skoro ma kasę to musi rejestrować
    > na niej CAŁĄ sprzedaż dla osób fizycznych?
    > Art.111.8 ustawy wyraźnie pozwala ministrowi na takie posunięcie
    > (*osobno* zapisując: "niektóre grupy podatników oraz niektóre czynności")
    > więc nie umiem dojść skąd Twój opór.

    Dziękuję za Twoje uwagi.

    Dzwoniłem właśnie do swojego US i miła Pani poinformowała mnie, że
    skoro mam już kasę, to muszę.
    Zadzwoniłem więc do drugiego US i miły Pan poinformował mnie, że skoro
    w innym miejscu nie będę prowadził sprzedaży na rzecz konsumentów na
    miejscu, a jedynie wysyłkowo - to nie muszę.

    Tyle wiedziałem, zanim do nich zadzwoniłem - nadal wiem tyle samo,
    czyli nic. ;-)

    Niemniej - w/w przez Ciebie informacje trafiają do mnie i chcę szukać
    informacji dalej.

    Czy możesz/możecie mnie nakierować, gdzie dalej szukać informacji na
    ten temat? Może wystosować indywidualną interpretację?

    Pozdr,
    Rafał