    From: e...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa pobrana jako ulga podatkowa nielegalnie to ....
    Date: 22 Jun 2006 08:34:42 -0700

    > Jeszcze na to napisze - zależy od tego ile uszczupliłeś.
    > Do ustawowego progu jest to wykroczenie.
    > Kołacze mi się coś o pięciokrotności minimalnej pensji ale nie dam głowy
    > teraz.

    Czyli jeżeli do progu to zgodnie z KKS będzie:

    Art. 56. § 1. Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub
    płatnikowi deklarację lub oświadczenie, podaje nieprawdę lub zataja
    prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianie objętych
    nimi danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
    terytorialnego na uszczuplenie podatku,
    podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia
    wolności do lat 2, albo obu tym karom łącznie.

    ??