eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikiedy koszt-fv wystawiona 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002 › Re: kiedy koszt-fv wystawiona 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002
  • Data: 2003-01-14 19:18:48
    Temat: Re: kiedy koszt-fv wystawiona 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kinga <romm@_nospam_priv.onet.pl> wrote:
    > Kiedy uznac za kup fv wystawiona w 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002, w
    > grudniu czy w styczniu?
    > Jestem osoba fizyczna, ale na pelnej ksiegowosci.

    Czy ze sprzedaży można zrobić KUP? W pewnych przypadkach tak,ale
    nielicznych.Napisz no coś więcej ,bo trochę niejasno się wyrażasz.
    Przypuszczam że to są zakupy.Kiedy towar został odebrany?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet