  • 1. Data: 2003-09-22 09:58:14
    Temat: kiedy zmaina stawki vat na materiały budowlane?
    Od: "team2k" <t...@g...pl>

    pogubiłem sie trochę... kiedy planują wprowadzić?

  • 2. Data: 2003-09-22 13:50:34
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "team2k" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pogubiłem sie trochę... kiedy planują wprowadzić?

    Wg art. 51 ustawy oVAT do końca br. obowiązuje stawka 7%.

    Mirek

  • 3. Data: 2003-09-23 05:40:55
    Od: "team2k" <t...@g...pl>

    a kiedy bedzie wiadomo o zmianach?

  • 4. Data: 2003-09-23 18:28:22
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    > a kiedy bedzie wiadomo o zmianach?
    To raczej pytanie do wrózek bo nasz rząd ma jak zwykle czas na zmiany ustaw
    może bedzie wiadomo w tym roku a może zmiana bedzie na początku przyszłego
    ale to nieżle wpływa na wzrost zaiteresowania wszelką budowlanką.
    Wiola