  • 11. Data: 2002-05-11 13:11:18
    Temat: Re: kilka pytan
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze d...@a...edu.pl:

    > Otoz wybralem sie dzis do US by zdobyc takie zaswiadczenie. Dostalem do
    > wypelnienia wniosek, ale nie moglem go zlozyc bo ... potrzebna jest moja
    > kopia zeznania rocznego. US swojej kopii jeszcze nie wprowadzil do
    > komputera wiec praktycznie jej jakby nie posiada.
    >
    > US zaswiadczenie o moich dochodach wyda na podstawie papieru ode mnie!

    Tak chyba nie do końca od Ciebie, ponieważ tę kopię którą przedstawiłeś to
    chyba miałeś podbitą przez US?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 12. Data: 2002-05-11 19:29:06
    Od: "JF" <l...@l...net.pl>

    Użytkownik "Piotr A. Dybczynski" <d...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Otoz wybralem sie dzis do US by zdobyc takie zaswiadczenie. Dostalem do
    > wypelnienia wniosek, ale nie moglem go zlozyc bo ... potrzebna jest moja

    Czy nie mozna napisac do US o przeslanie takiego zaswiadczenia?
    Trzeba zawsze do nich chodzic?
    Prowadze firme od 20 lat i bylem moze cztery razy w ZUS i trzy razy w US.
    LF

  • 13. Data: 2002-05-12 18:03:16
    Temat: Re[2]: kilka pytan
    Od: s...@p...fm (SIAR'ka)

    J> Czy nie mozna napisac do US o przeslanie takiego zaswiadczenia?
    J> Trzeba zawsze do nich chodzic?
    J> Prowadze firme od 20 lat i bylem moze cztery razy w ZUS i trzy razy w US.
    J> LF

    Podanie o wydanie zaswiadczenia mozna przeslac poczta. Nalezy pamietac
    o podaniu NIP'u, w jakim celu ma byc ono wydane i gdzie przedlozone.
    Jezeli zeznanie za 2001 rok zostalo zlozone pod koniec kwietnia
    przydaloby sie podac date zlozenia i forme (osobiecie lub poczta) -
    bedzie latwiej dla skarbowcow odnalezc zeznanie, ktorego jeszcze nie
    wprowadzili do systemu.

    Ze wzgledu na tajemnice skarbowa, zaswiadczenie powinna odebrac
    osobiscie osoba, ktora je wniosla. Istnieje wyjatek w przypadku
    przedlozenia upowaznienia do odbioru zaswiadczenia przez osobe
    trzecia. Do tego jednak US podchodza w rozny sposob.

    ****
    Kilka odwiedzin US i ZUS w ciagu 20 lat prowadzenia dzialalnosci
    swiadczy najwidoczniiej o tym, ze jestes wzorowym podatnikiem :)
    ****

    Zupelnie za darmo dajemy Ci wiele... >>> http://link.interia.pl/f15c5

  • 14. Data: 2002-05-12 18:03:39
    Od: s...@p...fm (SIAR'ka)

    Friday, May 10, 2002, 10:59:49 PM, you wrote:

> [...]
    PAD> komputera wiec praktycznie jej jakby nie posiada.

    PAD> US zaswiadczenie o moich dochodach wyda na podstawie papieru ode mnie!

    US nie powinien wymagac od Ciebie przedlozenia kopii zeznania rocznego
    (zlozonego do US)jezeli jej nie posiadasz. W przypadku, gdy zeznanie zostalo zlozone
    terminie, to problem US, aby je odnalezli.

    Przydalo by sie podac date jego zlozenia i forme (osobiscie,
    poczta) to w znacznym stopniu ulatwi odnalezienie "papierka".

    Muzyka dla Twoich uszu... >>> http://link.interia.pl/f15ae