  • Data: 2005-05-12 16:05:58
    Temat: Re: komputer - osoba fizyczna --> DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 May 2005, Greg wrote:

    >+ Ale żeby móc go przyjąć do EŚT, to czy muszę wcześniej "stworzyć" ten zestaw
    >+ za pomocą jakiegoś odrębnego dokumentu?

    :)
    IMHO: "to zależy". Napisz co on dokumentuje :) (już wysłałem poprzedni
    post...)

    >+ Odpisuję jednorazowo amortyzację. Co wpisać w poszczególne pozycje KPiR:
    >+ - numer dokumentu (na podstawie jakiego dokumentu dokonuję odpisu?),

    IMHO - tak.
    Spytaj googla, "od zawsze" uważam iż pozycja w EST jest samodzielnym
    "innym dokumentem kosztowym" :) wg rozp. ds. KPiR.
    Niektórzy wystawiają DW - IMO "niesłusznie".

    >+ - kontrahent (ja?),

    Ha...

    >+ Amortyzację księguję na koniec miesiąca czy mogę już w dniu wprowadzenia ŚT
    >+ do EŚT?

    ...zajrzyj do ustawy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd