    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koniec samozatrudniania.. czy to juz pewne?
    Date: Mon, 4 Dec 2006 18:47:10 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail b...@e...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Od 1 stycznia 2007r. zmienia się definicja działalności gospodarczej w
    > ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    > http://www.samozatrudnienie.pit.pl/pages/i/2585.php
    >
    > czy te zmiany są juz pewne na 100%?

    czy dobrze rozumiem? Jezeli prowadze DG, firme transportowa i w ramach
    inwestycji musze np. kupic samochód (to nie zleceniodawca zapewnia mi auto
    - zreszta zleceniodawców jest dwóch lub wiecej w zaleznosci od okresu), to
    nie spełniam jednego z trzech warunkó i moge spac spokojnie?

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert