  • 11. Data: 2005-02-09 12:18:27
    Temat: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > wiem, że od podmiotów zatrudniających kilka osób ZUS wymaga do rozliczeń
    > konta emailowego, które spełnia jakieś tam ich wymogi

    a do czego takie konto ma sluzyc?

    P.

  • 12. Data: 2005-02-09 12:22:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a do czego takie konto ma sluzyc?

    Kiedyś, dawno, potrzebne było bo mailem mozna było wysylać deklaracje i
    różne wnioski-nie-wnioski przy rejestracji klucza (cos sie generowało,
    cos się dostawało z ZUSu na dyskietce i cos tam sie wysyłało a potem
    odbierało mailem).
    Ale to było dawno i nieprawda. ;-)
    Od dłuższego czasu e-mail jest zupełnie ZUSowi zbędny.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2005-02-09 17:13:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 08 Feb 2005 18:35:05 -0600, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Dawna sprawa.
    >ZUSowi chodziło o to,
    [...]
    >Trzeba znaleźć [...]
    Trzeba *było*. Jak sam napisałeś "chodziło o to" a także "dawna
    sprawa".

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 14. Data: 2005-02-09 18:00:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > różne wnioski-nie-wnioski przy rejestracji klucza (cos sie generowało,
    > cos się dostawało z ZUSu na dyskietce i cos tam sie wysyłało a potem

    no wlasnie.. troche mnie to zdziwilo, ksiegowosc "studiuje" a o czyms
    takim nie slyszalem :).

    Pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2005-02-09 18:53:49
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > mailem).
    > Ale to było dawno i nieprawda. ;-)
    > Od dłuższego czasu e-mail jest zupełnie ZUSowi zbędny.

    Czyli można odnowić wniosek bez konta e-mail? Oj chyba dawno tego nie
    robiłaś.
    A gdzie przyjdzie wg ciebie odnowiony certyfikat?
    W płatniku 6.03 nie da się zrobić wniosku w03 bez podania adresu e-mail.
    No i jeszcze nowy certyfikat przychodzi na skrzynkę. Płatnik sprawdzi
    poczte, i zarejestruje certyfikaty pod warunkiem że na komputerze w outloku
    jest poprawnie skonfigurowane to konto, które było podane przy generowaniu
    w03.
    A odnowić trzeba raz na rok.
    Więc to konto jest raz na rok potrzebne.

    PawełJ

  • 16. Data: 2005-02-09 20:53:57
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

> [...]
    > w03.
    > A odnowić trzeba raz na rok.
    > Więc to konto jest raz na rok potrzebne.

    Yhm, albo coś przespałeś, alboco, bo idziesz do ZUS z dyskietką z
    wnioskiem i wracasz majac na tej dyskietce certyfikat, czyz nie???
    To po uj Ci e-mail???

    TLZ

  • 17. Data: 2005-02-09 21:06:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    PawełJ napisał(a):

    > Czyli można odnowić wniosek bez konta e-mail? Oj chyba dawno tego nie
    > robiłaś.

    Mój certyfika ma jeszcze 11 miesięcy wazności więc jest raczej dość
    świeży, nie?

    > A gdzie przyjdzie wg ciebie odnowiony certyfikat?

    Wracam z ZUS z dyskietką, wgrywam/rejestruję/whatever to co na niej jest
    i mam certyfikat. Jakis czas temu uproszczono procedurę wydawania
    certyfikatu.
    I uprzedzając - klucz działa. Myślisz że wysyłając dokumenty kilkunastu
    płatników, rejestrując pracowników, zgłaszając zmiany, przez miesiąc nie
    zauwazyła bym że cos jest nie tak z certyfikatem???
    No chyba że ta kupka potwierdzeń to z nieba mi dzis spadła.

    > W płatniku 6.03 nie da się zrobić wniosku w03 bez podania adresu e-mail.
    Podac trzeba, działac nie musi bo do niczego nie jest potrzebne.

    > No i jeszcze nowy certyfikat przychodzi na skrzynkę. Płatnik sprawdzi
    > poczte, i zarejestruje certyfikaty pod warunkiem że na komputerze w outloku

    ojojojojoj... w outlooku powiadasz? No to już wiem ktoś ty zacz.

    > A odnowić trzeba raz na rok.
    > Więc to konto jest raz na rok potrzebne.

    A w styczniu tego roku nie było mi potrzebne.
    Cuda, panie, cuda niewidy. :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 18. Data: 2005-02-10 08:00:19
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 9 lut o godzinie 21:53, na pl.soc.prawo.podatki, Tomasz Lam [ZULU]
    napisał(a):

    raz na rok potrzebne.

    > Yhm, albo coś przespałeś, alboco, bo idziesz do ZUS z dyskietką z
    > wnioskiem i wracasz majac na tej dyskietce certyfikat, czyz nie???

    Dobrze prawicie kumie, dobrze ;0

    > To po uj Ci e-mail???

    Np. po to by osoba której prowadzi się elektroniczną wymianę /LOL - toż to
    jednostronne tylko jest/ dokumentów nie musiała się fatygować do nas z
    dyskietką.
    Tworzymy jej wniosek W03, wysyłamy na jej maila, ona odbiera i kopiuje na
    floopa, udaje się z tym do ZUSu. Zanim ta osoba będzie u siebie w domu, ja
    mam już w "Płatniku" certyfikat.
    Taki jest akurat układ u mnie - mój petent ma ok 40km do mnie a ZUS jest
    jeszcze dodatkowo .... w przeciwną stronę :)
    czy w takich przypadkach powiesz że 'na uj Ci konto e-mail' ? ;)

    --
    Herbi
    10-02-2005 09:00:08

  • 19. Data: 2005-02-10 08:30:45
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Kłos napisał(a):

    > jeżeli dobre to home.pl (50+VAT rocznie)
    >
    > andy_nek

    albo onet poczta plus - 225 zł opłata wieczysta

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 20. Data: 2005-02-10 10:42:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Feb 2005, Herbi wrote:
    >+ Tworzymy jej wniosek W03, wysyłamy na jej maila, ona odbiera i kopiuje na
    >+ floopa, udaje się z tym do ZUSu. Zanim ta osoba będzie u siebie w domu, ja
    >+ mam już w "Płatniku" certyfikat.

    ...tak BTW: wtedy rzeczywiście musi być na komputerze oooooopslook
    zainstalowany ?? Tragedia...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)