  • 21. Data: 2005-02-10 17:38:05
    Temat: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > ojojojojoj... w outlooku powiadasz? No to już wiem ktoś ty zacz.

    No nie wiem o co chodzi.

    > A w styczniu tego roku nie było mi potrzebne.
    > Cuda, panie, cuda niewidy. :-)
    No widzisz. Znaczy, że masz szczęście. Moi niektórzy klienci mają go mniej.
    Jeden z oddziałów zus nie nagrywa na dyskietkę, bo twierdzą, że nie muszą a
    obowiązkiem płatnika jest odebranie certyfikatu poprzez e-mail.
    Co prawda łatwo się to da załatwić z unizeto. Wysyłają certyfikaty bez
    porblemu na adres podany telefonicznie. I chwała im za to.

    --
    PawełJ

  • 22. Data: 2005-02-11 07:38:13
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    PawełJ napisał(a):

    > No nie wiem o co chodzi.

    No comments :-)

    > No widzisz. Znaczy, że masz szczęście. Moi niektórzy klienci mają go mniej.

    Yyyyyyyy?? Ty masz OSOBNE certyfikaty dla KAŻDEGO klienta???

    Maddy od lat posługująca sie *jednym* kluczem wydanym dla biura

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 23. Data: 2005-02-11 12:11:28
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 11 lut o godzinie 08:38, na pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki, Maddy
    napisał(a):

    > Yyyyyyyy?? Ty masz OSOBNE certyfikaty dla KAŻDEGO klienta???
    >
    > Maddy od lat posługująca sie *jednym* kluczem wydanym dla biura
    ^^^^^^^
    Czym??
    A nie przypadkiem *jednym certyfikatem* który umożliwia wysyłanie
    dokumentów za innych płatników?

    Skoro tak najeżdzasz na przedpiśce - dlaczego Twój thunderbird wysyła
    crossposty a Ty nie ustawiłas FUTa??
    ładnie to tak - przyganiać innym a samemu popełniać takie "czyny" / :P

    --
    Herbi
    11-02-2005 13:09:04

  • 24. Data: 2005-02-11 15:20:21
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 lut o godzinie 11:42, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > ...tak BTW: wtedy rzeczywiście musi być na komputerze oooooopslook
    > zainstalowany ?? Tragedia...

    Skąd taki domysł?
    Klient poczty - ja używam do tego celu gacka - The BAT!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 25. Data: 2005-02-11 17:22:40
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Yyyyyyyy?? Ty masz OSOBNE certyfikaty dla KAŻDEGO klienta???
    Moi klienci robią sobie mniej więcej sami robotę. Ja im tylko pomagam od
    strony informatycznej. To są ich komputery i ja pracuję dojeżdzając do nich.

    PawełJ

  • 26. Data: 2005-02-11 18:28:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 11 Feb 2005 16:20:21 +0100, "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> wrote:

    >Skąd taki domysł?
    >Klient poczty - ja używam do tego celu gacka - The BAT!
    A nie wystarczy ten wbudowany w Platnika? Czy juz go nie ma? Kiedys
    byl za czasow istnienia softu pt. Platnik Przekaz Elektroniczny :)
    Potem juz nie wiem bo dostaje na dyskietce certyfikat i to co na mail
    przychodzi jest mi nieprzydatne :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 27. Data: 2005-02-11 18:48:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Feb 2005, Artur Ch. wrote:

> [...]
    >+ >>+ mam już w "Płatniku" certyfikat.
    >+ >
    >+ > ...tak BTW: wtedy rzeczywiście musi być na komputerze oooooopslook

    Dywagacja wg dosłownego rozumienia kawałka poprzedniego (niż
    ten do którego odpowiadałem) posta poprzednika:

    "Płatnik sprawdzi poczte, i zarejestruje certyfikaty pod warunkiem
    że na komputerze w outloku jest poprawnie skonfigurowane to konto"
    ^^^^^^^^^

    IMHO nie da się przeczytać inaczej niż tak że program Płatnik wczytuje
    jakieś dane z konfiguracji lub zbiorów ooopslooka.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)