    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Date: Wed, 09 Feb 2005 22:06:39 +0100

    PawełJ napisał(a):

    > Czyli można odnowić wniosek bez konta e-mail? Oj chyba dawno tego nie
    > robiłaś.

    Mój certyfika ma jeszcze 11 miesięcy wazności więc jest raczej dość
    świeży, nie?

    > A gdzie przyjdzie wg ciebie odnowiony certyfikat?

    Wracam z ZUS z dyskietką, wgrywam/rejestruję/whatever to co na niej jest
    i mam certyfikat. Jakis czas temu uproszczono procedurę wydawania
    certyfikatu.
    I uprzedzając - klucz działa. Myślisz że wysyłając dokumenty kilkunastu
    płatników, rejestrując pracowników, zgłaszając zmiany, przez miesiąc nie
    zauwazyła bym że cos jest nie tak z certyfikatem???
    No chyba że ta kupka potwierdzeń to z nieba mi dzis spadła.

    > W płatniku 6.03 nie da się zrobić wniosku w03 bez podania adresu e-mail.
    Podac trzeba, działac nie musi bo do niczego nie jest potrzebne.

    > No i jeszcze nowy certyfikat przychodzi na skrzynkę. Płatnik sprawdzi
    > poczte, i zarejestruje certyfikaty pod warunkiem że na komputerze w outloku

    ojojojojoj... w outlooku powiadasz? No to już wiem ktoś ty zacz.

    > A odnowić trzeba raz na rok.
    > Więc to konto jest raz na rok potrzebne.

    A w styczniu tego roku nie było mi potrzebne.
    Cuda, panie, cuda niewidy. :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl