  • 1. Data: 2009-03-09 09:58:29
    Temat: kontrola US w firmie 1 osobowej
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Czy US wczesniej dzwoni lub wysyła list zanim przyjdzie na kontrole, czy o
    każdej porze dnia mogę
    usłyszeć dzwonek a za dzrzwiami miłe Panie?

    --
    >>> http://szacuneczek.org.pl <<<
    Oprogramowanie/strony www pisane na zlecenie, Agencja Reklamy Internetowej

  • 2. Data: 2009-03-09 10:58:36
    Temat: Re: kontrola US w firmie 1 osobowej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-09, Kotlet mielony <w...@d...mnie> wrote:

    [...]

    > Czy US wczesniej dzwoni lub wysyła list zanim przyjdzie na kontrole, czy o
    > każdej porze dnia mogę
    > usłyszeć dzwonek a za dzrzwiami miłe Panie?

    Teraz to chyba muszą uprzedzić z 7-dniowym wyprzedzeniem o planowanej
    kontroli. Chyba, że będzie sytuacja z tych wyjątkowych (nie pamiętam
    teraz co pod to podpada), że nie muszą - wtedy mogą wpadać kiedy chcą.

    Jak będziesz chciał zwrot VATu, to już w momencie składania tegoż
    VAT-7/VAT-7K masz 90% pewność na kontrolę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-03-09 12:39:06
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    >
    > Jak będziesz chciał zwrot VATu, to już w momencie składania tegoż
    > VAT-7/VAT-7K masz 90% pewność na kontrolę.

    kurde w lutym dochod mialem 0 zl i az boje sie zaniesc vat 7 :)
    rozumiem ze vat z zakupow dac do przeniesienia na nastepny miesiac :)

  • 4. Data: 2009-03-09 12:40:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Jak będziesz chciał zwrot VATu, to już w momencie składania tegoż
    > VAT-7/VAT-7K masz 90% pewność na kontrolę.

    może nie kontrolę a "czynności sprawdzające". A czym to się różni? ...
    wszystkim. (np. nikt cię nie zapyta o "książkę kontroli")

    andy_nek

  • 5. Data: 2009-03-09 15:39:17
    Od: <s...@a...pl>

    > Jak będziesz chciał zwrot VATu, to już w momencie składania tegoż
    > VAT-7/VAT-7K masz 90% pewność na kontrolę.

    Nieprawda, wielokrotnie w okresie od ponad 5 lat wnioskowałem o zwrot (sumy do
    10 tys. złotych) i na razie nikt ode mnie nic nie chciał. Czyli to nie jest tak,
    że 90% szans... :)

  • 6. Data: 2009-03-09 15:40:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-03-2009 o 16:39:17 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Nieprawda, wielokrotnie w okresie od ponad 5 lat wnioskowałem o zwrot (sumy do
    > 10 tys. złotych) i na razie nikt ode mnie nic nie chciał. Czyli to nie jest tak,
    > że 90% szans... :)

    Zalezy od US. W jednym US za każdym razem mnie wzywali, w innym
    przy terminach 25 dni nic nie chcieli.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-03-09 16:33:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nieprawda, wielokrotnie w okresie od ponad 5 lat wnioskowałem o zwrot
    > (sumy do 10 tys. złotych) i na razie nikt ode mnie nic nie chciał.
    > Czyli to nie jest tak, że 90% szans... :)

    Wnioskowałeś czyli przyspieszony zwrot?
    Czy normalna deklaracja ze zwrotem?
    Bo jak normalna, to normalne, ze bez problemu :-)
    Na przyspieszony to ok 90% jest.

  • 8. Data: 2009-03-09 19:24:08
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    cef pisze:

    > Wnioskowałeś czyli przyspieszony zwrot?
    > Czy normalna deklaracja ze zwrotem?
    > Bo jak normalna, to normalne, ze bez problemu :-)
    > Na przyspieszony to ok 90% jest.

    W tym US co znam to inaczej.
    Powyżej pewnej kwoty zwrotu, kontrola* jest na 100% ;)

    /* znaczy się czynności sprawdzające

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 9. Data: 2009-03-09 20:41:50
    Od: <s...@a...pl>

    > Wnioskowałeś czyli przyspieszony zwrot?
    > Czy normalna deklaracja ze zwrotem?
    > Bo jak normalna, to normalne, ze bez problemu :-)
    > Na przyspieszony to ok 90% jest.

    Normalna deklaracja ze zwrotem, był to wówczas termin 60 dni (stosowałem
    obniżone stawki VAT).