  • 1. Data: 2004-03-02 15:58:50
    Temat: kontynuacja odpisu od podatku z tytułu dużej ulgi budowlanej ?
    Od: Andrzej <c...@f...pl>

    Nabyłem prawo do dużej ulgi budowlanej w 2001 r /kupno mieszkania/, część
    odpisałem w 2002 i 2003 r. W 2003 roku sprzedałem to mieszkanie, czy mogę
    kontynuować odpis od podatku w 2004 i 2005 roku?????
    Urzędnicy skarbowi pierwszego kontaktu/testowałem trzy US/, mają rózne zdania- 5:3
    na moją niekorzyść.
    Czy mam spasować?
    Z góry dziękuję za rady-opinie. A.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-03-02 19:17:47
    Od: "pito" <p...@a...pl>

    moim zdaniem nie,ale nie potrafie tego logicznie wytlumaczyc, tak mi sie
    wydaje.
    Sprecyzuj do konca pytanie, co jeszcze chcesz odliczac???

  • 3. Data: 2004-03-02 19:33:26
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    pito wrote:

    > moim zdaniem nie,ale nie potrafie tego logicznie wytlumaczyc, tak mi sie
    > wydaje.
    > Sprecyzuj do konca pytanie, co jeszcze chcesz odliczac???

    Mysle ze chce odliczac te "odliczone" ktore "nie znalazly pokrycia w
    podatku naleznym" wiec nie bylo od czego odliczyc..

    Kluczowa sprawa to czy ulga jest uzalezniona od posiadania tego mieszkania
    przez jakis okres - nie pamietam.

    A roznice w odpowiedziach mogly wynikac z "metnosci pytania"

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-03-02 21:39:04
    Temat: Re: Re: kontynuacja odpisu od podatku z tytułu dużej ulgi budowl...
    Od: <c...@f...pl>

  • 5. Data: 2004-03-02 21:54:10
    Od: <c...@f...pl>

    Dzięki za sugestie. Trochę zaplątałem sie w \"obsłudze\" tego forum, ale już mi idzie
    lepiej.
    Problem dla mnie jest bardzo istotny, gdyż umoczyłem na kredycie przy tym
    mieszkaniu i każdy przychód byłby niezmiernie dla mnie ważny.
    Ponieważ moje odpisy podatkowe nie pozwoliły mi ją wykorzystać w pierwszym roku to
    zgodnie z ustawą mogę nieodpisaną kwotę odpisywać w kolejnych latach aż do
    całkowitego jej wyczerpania. Podobnie jak ulga remontowa.
    Pytanie mam tylko jedno, czy sprzedaż tego mieszkania po dwóch latach użytkowania
    odbiera mi prawo do kontynuowania odpisów od podatku????- A.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 6. Data: 2004-03-02 22:04:50
    Od: <c...@f...pl>

    Trafnie to ująłeś! Tak chciałbym mieć pewność, że sprzedaz mieszkania, nie odbiera mi
    \"nabytego prawa\" do dużej ulgi budowlanej a w konsekwencji dokończenia odpisów od
    naleznego podatku.
    Dzieki za zainteresowanie się problemem! A.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>