  • 1. Data: 2004-04-28 06:49:40
    Temat: kopputer mozna ?? odliczenia PILNE
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    musze sie rozliczyc z fiskusem :( i mam troche nadplaty
    chce to ograniczyc

    czy moge odliczyc zakup komputera do domu ?

    pracuje w firmie budowlanej na pelnym etacie, w pracy robie duzo na
    komputerze : obliczenia, oferty , kosztorysy, pisma itd , w pracy mam
    komputer , od niedawna nawet laptopa --- czy w takiej sytuacji moge ten
    domowy podciagnac pod odliczenia podatkowe ???????????

    moze pwiecie jak reaguje na takie odliczenia US ?

  • 2. Data: 2004-04-28 13:12:00
    Temat: Re: kopputer mozna ?? odliczenia PILNE
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Marcous wrote:

> [...]
    moge ten
    > domowy podciagnac pod odliczenia podatkowe ???????????
    >
    > moze pwiecie jak reaguje na takie odliczenia US ?

    Musisz miec umowe o prace i komputer musi byc bezposrednio zwiazany
    z wykonywana przez Ciebie praca. IMHO mozesz, musisz sie tylko
    przygotowac na ew. wyjasnienie US, dlaczego tak uwazasz - moze Ci
    pomoc pracodawca, wystawiajac w takim wypadku odpowiednie pismo.
    Zajrzyj na strone, tam troche dokladniej wyjasnili (ew. przeszukaj
    tamto forum, bylo wiecej na ten temat):
    http://www.olenka.pl/forum.php?action=show&group=1&i
    d=712

    Pozdrawiam,