    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: kopputer mozna ?? odliczenia PILNE
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 28 Apr 2004 15:12:00 +0200

    Marcous wrote:

    > musze sie rozliczyc z fiskusem :( i mam troche nadplaty chce to
    ograniczyc

    > czy moge odliczyc zakup komputera do domu ?
    >
    > pracuje w firmie budowlanej na pelnym etacie, w pracy robie duzo
    na
    > komputerze : obliczenia, oferty , kosztorysy, pisma itd , w pracy
    mam
    > komputer , od niedawna nawet laptopa --- czy w takiej sytuacji
    moge ten
    > domowy podciagnac pod odliczenia podatkowe ???????????
    >
    > moze pwiecie jak reaguje na takie odliczenia US ?

    Musisz miec umowe o prace i komputer musi byc bezposrednio zwiazany
    z wykonywana przez Ciebie praca. IMHO mozesz, musisz sie tylko
    przygotowac na ew. wyjasnienie US, dlaczego tak uwazasz - moze Ci
    pomoc pracodawca, wystawiajac w takim wypadku odpowiednie pismo.
    Zajrzyj na strone, tam troche dokladniej wyjasnili (ew. przeszukaj
    tamto forum, bylo wiecej na ten temat):
    http://www.olenka.pl/forum.php?action=show&group=1&i
    d=712

    Pozdrawiam,