  • Data: 2002-10-16 21:11:52
    Temat: Re: korekta VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    [...]
    >+ > >+ Użytkownik "Ant" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >+ > [...]
    >+ > >+ > Mam pytanie jak trzeba złożyć korektę VAT naliczonego za np. V 2000
    [...odpoiwedź że stosik korekt...]
    >+ > Sławku, nie ma czasem 1-rocznego limitu na korektę VAT ?
    [...]
    >+ VAT jest rozliczany miesiecznie (z wyjątkami)

    Mam nadzieję że nie zakładasz że akurat tego nie wiem :)

    Chodzi o *okres kiedy można VAT korygować*.
    O ile dochodowy można korygować przez 5 lat (czytaj:
    5 lat wstecz) to jakoś tak mi zię zdawało że w nowelizacji
    VAT zostało czarno na białym zapisane że dla VATu dopuszcza
    się korektę do 1 roku wstecz.
    Czytaj: nie do roku 2001 a (na dziś) max. września 2001
    (właśnie ze względu na "miesięczność"). Czyli VAT
    z 200r "przepada" :(
    Ale idę już spać i nowelizacji nie szukam :]

    Pozdrowienia, Gotfryd