  • 1. Data: 2002-11-22 14:42:01
    Temat: korekta VAT kto przerabiał
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Czy ktos z was przerabiał już korektę VAT-7 zwiekszającą VAT do odliczenia?
    Własnie mnie to czeka (piętnuję "biznesmenów" noszących tłuste faktury
    po kieszeniach przez pół roku) i zastanawiam sie - przyjda czy nie przyjdą?
    Znajomy biegły poradził zeby złozyc oświadczenie że korekta została
    zrobiona zgodnie z przepisami art.19 UPTU i faktura jest zapłacona, ale
    nie bardzo wiem co to da. Jak im napisze "słowo honoru ze zapłacona" to
    im wystarczy? :-)

    Bardzo by mnie interesowały wasze doświadczenia, jeżeli juz ktoś jakies
    zdążył posiąść.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2002-11-22 15:49:06
    Temat: Re: korekta VAT kto przerabiał
    Od: "Likryska" <l...@s...onet.pl>

> [...]
    > zrobiona zgodnie z przepisami art.19 UPTU i faktura jest zapłacona, ale
    > nie bardzo wiem co to da. Jak im napisze "słowo honoru ze zapłacona" to

    W moim pierwszym przypadku to wystarczyło + wzmianka , ze nie toczy się
    postepowanie podatkowe lub kontrolne za okres, którego korekta dotyczy.
    W drugim przypadku musiałam przedstawić fakturę może dlatego, że VAT ok.
    1600 zł. W obydwu przypadkach korekty zostały przyjęte bez problemów.

    Pozdrawiam Likryska

  • 3. Data: 2002-11-22 16:06:12
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Likryska <l...@s...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arljlh$h32$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > W drugim przypadku musiałam przedstawić fakturę może dlatego, że VAT ok.
    > 1600 zł. W obydwu przypadkach korekty zostały przyjęte bez problemów.

    Do korekty kazali dołączyć oświadczenie + kserokopie faktury i wyciągu. Na
    razie cisza ale korekta była złożona raczej sondująco bo fakturka była
    groszowa.

  • 4. Data: 2002-11-22 20:25:26
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    u mnie było podobnie jak u Sławka
    - pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-11-22 22:13:21
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > im wystarczy? :-)
    >
    > Bardzo by mnie interesowały wasze doświadczenia, jeżeli juz ktoś jakies >

    Na jednej fakturze było "zapłacone gotówką", a co do innych musiałem
    przynieść dowody zapłaty (wydruk z banku i wyciąg z karty kedytowej).
    UWAGA - zapłata musi być przed złożeniem korekty!
    U mnie to spradzenie miało miejsce w ramach kontroli podatkowej wszczętej z
    innych przyczyn. Więc sądzę, że po złożeniu korekty nie muszą wcale o nic
    się upomnieć.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2002-11-23 23:05:50
    Temat: Odp: korekta VAT kto przerabiał
    Od: "Izulka" <j...@o...pl>

    Maddy

> [...]
    > zrobiona zgodnie z przepisami art.19 UPTU i faktura jest zapłacona, ale
    > nie bardzo wiem co to da. Jak im napisze "słowo honoru ze zapłacona" to

    W moim przypadku wystarczyło (wypełniłam stosowny do tej okazji druczek),
    ale jednocześnie składałam faktury z innych miesięcy, korygujące VAT
    naliczony w dół, wyszła zaległość - i kwestia opłacenia lub nie faktury
    przestała być istotna :-)

    Pozdrawiam
    Izulka