  • 1. Data: 2009-05-21 10:50:46
    Temat: korekta numeru faktury
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy w przypadku korekty numeru faktury wystawia się note korygującą czy
    fakture korekte?

  • 2. Data: 2009-05-21 12:11:16
    Temat: Re: korekta numeru faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy w przypadku korekty numeru faktury wystawia się note korygującą czy
    > fakture korekte?

    Odpowiedz sobie na pytanie kto jest uprawniony do wystawiania noty a kto
    do wystawiania korekty faktury?
    Podpowiedź - to są zbiory rozłączne.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2009-05-21 12:59:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Maddy wrote:

    > Odpowiedz sobie na pytanie kto jest uprawniony do wystawiania noty a
    > kto do wystawiania korekty faktury?
    > Podpowiedź - to są zbiory rozłączne.

    Nie zawsze :-)

    Ale domniemywam, że ten przypadek nie ma tu miejsca.

  • 4. Data: 2009-05-21 13:09:39
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > Odpowiedz sobie na pytanie kto jest uprawniony do wystawiania noty a kto
    > do wystawiania korekty faktury?
    > Podpowiedź - to są zbiory rozłączne.

    Ja pytam fachowców, nie znam się na tym, chciałem dostać konkretną
    odpowiedź.

  • 5. Data: 2009-05-21 13:24:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ja pytam fachowców, nie znam się na tym, chciałem dostać konkretną
    > odpowiedź.

    onba ma chyba dzis dzien

  • 6. Data: 2009-05-21 13:34:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-21, bbl <b...@y...com> wrote:

    [...]

    > Ja pytam fachowców, nie znam się na tym, chciałem dostać konkretną
    > odpowiedź.

    Tu nie ma _oficjalnie_ fachowców. Są ludzie tacy jak Ty, którzy próbują
    odnaleźć się w mętnej rzeczywistoścy polskiego systemu podatkowego. :-)
    Fachowcy jak są, to dają wędkę, a nie rybę i właśnie wędkę od Maddy
    dostałeś. Sprawdź w google _kto_ wystawia note korygującą, a kto
    fakturę korygującą.

    Jak chcesz rybę to idziesz i płacisz fachowcowi za rybę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-05-21 14:14:21
    Od: <s...@a...pl>

    > Ja pytam fachowców, nie znam się na tym, chciałem dostać konkretną odpowiedź.

    O fachowcach już Ci powiedzieli, a teraz konkretna odpowiedź:
    sprzedawca wystawia fakturę-korektę
    nabywca wystawia notę korygujacą

    Skąd nabywca ma wiedzieć, że numer jest nieprawidłowy? A więc...

    Skoro nie chce Ci się zajrzeć w ustawy i rozporzadzenia, gdzie każdy z nas
    zaglądał kiedys w poszukiwnaiu tych informacji, to wysil przynajmniej umysł i
    dopowiedz dalszą część po wielokropku.

  • 8. Data: 2009-05-21 15:09:37
    Od: "bbl" <b...@y...com>

> [...]
    > fakturę korygującą.
    >
    > Jak chcesz rybę to idziesz i płacisz fachowcowi za rybę. :)

    chcę rybę, gdzie masz tych fachowców? chętnie zapłace za to i za podobne
    informację.

  • 9. Data: 2009-05-21 15:16:09
    Od: <s...@a...pl>

    > chcę rybę, gdzie masz tych fachowców? chętnie zapłace za to i za podobne
    > informację.

    http://www.krdp.pl/

    Wejdź, wybierz właściwe numery telefonów, zadzwoń i się umów na wizytę. A,
    pamietaj o wypchaniu portfela Zygmuntami I Starymi :)

  • 10. Data: 2009-05-21 19:50:03
    Od: Ania <a...@g...pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy w przypadku korekty numeru faktury wystawia się note korygującą czy
    > fakture korekte?

    korekte faktury, juz to przerabialam