  • Data: 2002-05-24 20:31:15
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodu
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jasne że nie
    >
    > PN
    >
    > Koszty uzyskania przychodu muszą być związane z przychodem i udokumentowane.
    > Jeżeli masz umowę to ok, ale to musi być umowa o pracę lub cywilno-prawna
    > lub musisz mu wystwić fakturę, ale wtedy występuje podatek.

    najpierw chce powiedziec ze spolka cicha jest legalna bo to umowa nienazwana
    wiec dzieki zasadzie swobodzie umow moze spokojnie funkcjonowac w obrocie
    po drugie zwiazek z przychodem napewno,moim zdaniem jest,bo jesli ja swoim
    wkladem dokapitalizuje kogos kto cienko przedzie i dzieki mojemu wkladowi
    zacznie generowac wieksze zyski to jest oczywiste ze ten zwiazek jest.Problemem
    jest udokumentowanie kosztu,to fakt,ale moim zdaniem kazdy przypadek wymaga
    bardzo dokladnego zbadania i nie mozna generalnie przesadzic ze wyplacany mi
    zysk nie jest kosztem podatkowym