  • Data: 2005-07-15 12:12:27
    Temat: Re: koszt założenia DG w KPIR
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "opix" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db80l3$m0f$1@inews.gazeta.pl...

    > wizytówka musi być wpisana odrębnie na kolejny dowód jako koszt
    > reprezentacji i reklamy -ponieważ nie jest ona reklamą publiczną i

    Wybacz opix, ale tutaj trochę się zagalopowałeś...
    :-)
    Nie widziałem jeszcze kontroli z US, która przygladała by się fakturze za
    wizytówki.
    W 99,99% przypadków jest to koszt bieżący firmy nie związany w żaden sposób
    z reklamą i reprezentacją.
    (podobnie jak papier firmowy i pieczątka)

    Wizytówkę można potraktować jako informację o firmie - ale to i tak nie jest
    reklama.

    Zostawiłem te 0,01% na takie wizytówki, które faktycznie są ulotkami
    reklamowymi...

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński