  • Data: 2007-08-08 21:27:15
    Temat: Re: koszta a produkt dołączany gratis
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Wiem, ale abstrapenisując od Kuby, to ty piszesz: "Dam Ci pod warunkiem że
    > coś kupisz" to nie jest darowizna i tyle :]
    >
    > Więc ja zapytuję czemu w takim razie kombinacje z 1zł, skoro to nie
    > darowizna i można dać za 0zł?

    Tristan, kiedy ostatnio czytałeś ustawę o VAT?
    Jak będzie *nieodpłatne świadczenie* za zero złotych, to z p. widzenia
    VAT trzeba będzie *również* wystawić FW i odprowadzić podatek naliczony
    uprzednio odliczony!
    Ustawa w tym miejscu darowiznę wymienia jedynie jako *szczególny*
    przykład "przekazania towarów bez wynagrodzenia", ten katalog
    nie jest zamknięty i "podatek od niczego" trzeba zapłacic od *każdego*
    nieodpłatnego wydania (nawet jeśli jest "związane z DG").
    Art.7.2 dla ułatwienia :O

    pzdr, Gotfryd