    From: kuba <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszta a produkt dołączany gratis (2)
    Date: Sat, 25 Aug 2007 23:29:14 +0200

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Sprzedając bukiet zapłaci 22% VAT...

    Owszem, sprzedając jako bukiet muszę dać 22% VAT na całość
    Podczas sprzedaży kwiatu i wstażki osobno VAT płacę tylko od ceny
    wstążki. Nawet kiedy drugą złotówkę plus 22% wezmę dodatkowo "usługę
    przywiązania wstążki do kwiatka" metoda rozdzielenia jest korzystniejsza.

    Moje pytanie wiec, które zdaje się umknęło podczas dyskusji: Czy urząd
    może mieć objekcje względem tego, za jaką cenę sprzedaje dany przedmiot?
    Konkretniej, czy moja cena sprzedaży może być mniejsza niż cena kupna?

    Pozdrawiam,
    Jakub