eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty przed rozp . dział. b. długie, art. w rzeczpospolitej › Re: koszty przed rozp . dział. b. długie, art. w rzeczpospolitej
  • Data: 2002-06-03 14:49:02
    Temat: Re: koszty przed rozp . dział. b. długie, art. w rzeczpospolitej
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Jun 2002, jacek wrote:

    >+ 1500 zl nie ma zadnego wplywu na zaliczenie rzeczy do KUP, moim zdaniem
    >+ jesli biurko kupiłes przed rozpoczewciem DG , i teraz chcesz go wprowadzic
    >+ do Ewid. wyposazenia nie mozesz tego wrzucic w koszty,

    Możesz jakoś zaargumentować ?
    - ŚT można
    - towary handlowe można (akurat to remanent "zalicza" je w "własność
    opodatkowaną", ale mam na myśli że taktowane są "jak nabyte przed
    rozpoczęciem DG")

    Co stoi na przeszkodzie żeby wyposażenie traktować jako koszt ?

    BTW: nim jakiś pamiętliwy zacznie mi wytykać :) przezornie zapodam,
    że moje stanowisko "niekupowania *na firmę*"[1] nie ma związku
    z prezentowanym powyżej stanowiskiem "kupowania przed rozpoczęciem
    DG" - kupowania "*na siebie*" (a nie "na firmę").

    Wg mnie jest dopuszczalne - Orko, może słowo binarne (Y/N) ? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] tj. że uważam, iż kupowanie "na firmę" *może* spowodować zarzut
    prowadzenia działalności od dnia zakupu, o ile ktoś ma rozbieżne
    daty zezwolenia i rozpoczęcia.