  • 1. Data: 2003-04-02 08:03:25
    Temat: koszty uzysk.przych.
    Od: "Leszek Józefowski" <u...@c...edu.pl>

    Poniewaz tak szybko odpowiadasz (Wiolu), to jeszcze o cos zapytam.
    Miejsce mojego zameldowania jest 300km od miejsca pracy (1 stosunek
    pracy).Mam wiec prawo odliczac nie 1155zl ale 1443zl. Bazuje tylko na
    informacji do PITow. czy sa jakies dodatkowe warunki, ktore musze spelniac,
    aby tak robic. Na jakie przesluchanie narazam sie w US. Jest jasne, ze nie
    djezdzam codziennie do pracy...Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-04-02 08:27:58
    Temat: Re: koszty uzysk.przych.
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Leszek Józefowski" <u...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby tak robic. Na jakie przesluchanie narazam sie w US. Jest jasne, ze nie
    > djezdzam codziennie do pracy...Pozdrawiam.
    -----------------------
    W takim razie ja zastosowałabym koszty 2165,90 łącznie
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-02 08:32:34
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spelniac,
    > W takim razie ja zastosowałabym koszty 2165,90 łącznie
    Jeszcze jedno ważne jest zamieszkanie nie koniecznie zameldowanie.Więc jeśli
    mieszkasz tam gdzie masz meldunek to jest ok tak wpisujesz i tak w razie
    kontroli informujesz US.
    Wiola