    From: "Leszek Józefowski" <u...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: koszty uzysk.przych.
    Date: Wed, 2 Apr 2003 10:03:25 +0200

    Poniewaz tak szybko odpowiadasz (Wiolu), to jeszcze o cos zapytam.
    Miejsce mojego zameldowania jest 300km od miejsca pracy (1 stosunek
    pracy).Mam wiec prawo odliczac nie 1155zl ale 1443zl. Bazuje tylko na
    informacji do PITow. czy sa jakies dodatkowe warunki, ktore musze spelniac,
    aby tak robic. Na jakie przesluchanie narazam sie w US. Jest jasne, ze nie
    djezdzam codziennie do pracy...Pozdrawiam.