    From: "lobuziak" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty uzysk przychodu - zle rozliczone
    Date: Wed, 19 Apr 2006 01:04:51 +0200

    mam pytanie zwiazane z tym tematem

    w przypadku umowy o prace podatnik moze tez uwzglednic rzeczywiste koszty na
    podstawie imiennych biletow okresowych

    1) 25 grudnia poprzedniego roku kupilem miesieczny bilet pkp, czy do kosztow
    za poprzedni rok powinienem wliczyc koszt calego biletu, czy tylko
    proporcjonalnie za okres tych kilku dni 25-31 grudnia?

    2) jesli w jakims miesiacu korzystniej wychodzi mi skorzystanie z ryczaltu
    (np. mialem urlop i w pracy bylem tylko 10 dni wiec kupilem imienny bilet
    dekadowy), to czy mozna tak zrobic - w jednym mc policzyc ryczaltowo, w
    drugim wg rzeczywistych kosztow

    3) bilety autbusowe w moim miescie sa nieco dziwne - nalezy posiadac
    legitymacje imienna z nr a pozniej dokupuje sie tylko znaczki na ktore
    wpisuje sie numery - tak wiec sam znaczek nie jest "imienny", dopiero w
    polaczeniu z legitymacja - czy w takiej sytuacji wystarczy ksero tej
    legitymacji trzymane w papierach (zawsze istnieje ryzyko, ze jesli nosze ja
    na codzien, moge ja zgubic)?