  • Data: 2003-03-19 12:05:55
    Temat: Re: koszty uzyskania - 1443,96 czy 1443,90 ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-03-2003 12:51, Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:

    > Ale te księgowe to są ...
    Ty nie do księgowej ale do sejmy zgłaszaj zastrzeżenia.
    Księgowa ma obowiązek policzyc Ci koszty miesięcznie, z dwoma miejscami
    po przecinku i na picie wpisac dokladnie to co odliczyła.
    A nasi ustwodawcy dali taki limit kosztów rocznych który sie przez 12
    nie dzieli bez reszty. I teraz biedny podatnik nie może bezmyslnie
    przepisac danych z pita-11. Widocznie taka była intencja ustawodawcy. ;-)

    > Dzięki za oświecenie mnie ciemnego.
    Istnienie księgowych nie zwalnia od myslenia...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl