    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty uzyskania przychodu
    Date: Mon, 03 Mar 2003 18:18:40 +0100

    Dnia 03-03-2003 16:45, Użytkownik Kaizen napisał:
    > Pięknego dnia Mon, 03 Mar 2003 15:06:31 +0100, Maddy
    > <m...@e...com.pl> zakodował:

    > Możesz podać przepis? Bo AFAIR już ładnych parę lat temu został
    > zniesiony.

    Parę lat, powiadasz? Hmm...

    USTAWA z dnia 10 kwietnia 1974 r.o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych - ostatnia nowelizacja z 01.01.2003

    Nie szukamy długo:
    "Art. 2. Osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest
    obowiązana wykonywać obowiązek meldunkowy określony w ustawie."

    A dalej jest tylko lepiej - Rozdział 2 ma tytuł "Obowiązek Meldunkowy"
    Rozdział 3 - "Zameldowanie"

    mamy tam takie kwiatki jak np.

    "Art. 10. 1. Osoba, która przebywa w określonej miejscowości pod tym
    samym adresem dłużej niż trzy doby, jest obowiązana zameldować się na
    pobyt stały lub czasowy najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc
    od dnia przybycia."

    Jest jeszcze troche o tym że dozorca/administrator budynku powinien
    zawiadomic wlaściwe organy o przebywaniu w lokalu osób niezameldowanych.
    I o tym że niedopełnienie obowiązku medunkowego jest wykroczeniem
    podlegajacym ustawie "Kodeks wykroczeń"

    I duuużo duuużo innych ciekawych przepisów.

    Polecam lekturę..
    Niestety nie wiem gdzie jest to w sieci, ja to mam na papierze.
    Ale jak poguglasz to znajdziesz...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk