  • 1. Data: 2003-01-29 13:59:13
    Temat: koszty uzyskania przychodu - problem
    Od: s...@p...onet.pl

    Pracodawca chce żebym napisała takie oświadczenie:
    "Proszę o pobieranie zwiększonej kowty kosztów uzyskania przychodu"
    o co chodzi, bo jestem obecnie z racji ciąży zwolniona z obowiązku świadczenia
    pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.

  • 2. Data: 2003-01-29 23:55:48
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu - problem
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    -/ w odpowiedzi na list od s...@p...onet.pl /-
> [...]
    > o co chodzi, bo jestem obecnie z racji ciąży zwolniona z obowiązku świadczenia
    > pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.

    jeśli zakład pracy znajduje się poza miejscowością Twojego zamieszkania
    masz prawo do podwyższonych kosztów uzyskania przychodu.

    hADeSik

    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...