  • Data: 2002-08-12 09:35:01
    Temat: Re: koszty w VAT-7
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ewis" <e...@i...pl> wrote in message news:3d54fbe3_2@news.vogel.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Do tej pory rachunki prowadziło mi biuro księgowe i oni wpisywali zakupy
    > towarów handlowych do rubryki 53/54, a wszystkie pozostałe koszty
    (materiały
    > biurowe, benzyna itp.) w rubrykę 55/56.

    Zaraz...zaraz..
    jaka "benzyna" ?
    ma Pani "ciezarowke" czy czyscila Pani benzyna extrakcyjna szyby ?

    > W tym miesiącu sama wszystko
    > zaksięgowałam, ale świetny program FAKT wszyściutkie koszty umieścił w
    > rubryce 53/54 bez tego rozbicia które robili księgowi.
    >
    > Jak jest prawidłowo?
    > Mam nadzieję, że ktoś mi odpowie przed poniedziałkiem........

    A po co przed poniedzialkiem ? urlop ?

    bo termin zlozenia deklaracji to 25..
    Prawidlowo to jest, pod warunkiem, ze nie bylo sprzeadzy zwolnionej i ze
    ta benzyna, to nie bylo "paliwo do samochodu osobowego"