  • 1. Data: 2005-01-17 10:18:25
    Temat: koszty wieksze niz przychody
    Od: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com>

    Czy sa jakies problemy z US jezeli koszty firmy przewyzszaja przychody?

  • 2. Data: 2005-01-17 10:34:18
    Temat: Re: koszty wieksze niz przychody
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    mcgregor napisał(a):

    >Czy sa jakies problemy z US jezeli koszty firmy przewyzszaja przychody?

    Są różne podejścia urzędów skarbowych. Zależy też co się robi - handel,
    usługi. Z mojego dośwadczenia wiem, że kontrolują wszystkicj którzy mają
    starty.
    A tak prywatnie to po co prowadzić działalność jeżeli ma przynosić
    straty. Lepiej wpłacić pieniądze na konto i żyć sobie z odsetek.

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl