  • Data: 2005-01-25 15:45:54
    Temat: Re: kpir- jak ewidencjonowac koszty bankowe??
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ct5bnn$2t2$1@inews.gazeta.pl>, Black Peter wrote:

    > Ja robie troche inaczej... tzn jako nr dokumentu wpisuje "wyciag z dnia
    > 25-01-2005" Nie wiem czy to jest dobre ale tak sobie przyjolem. Chodzi
    > oczywiscie o oplaty za operacje i odsetki od salda.
    > Ale tak jak pisalem *nie wiem* czy to jest dobrze!

    Wyciag to wiarygodny dokument i jest twoj numer konta. Ja robie tak
    samo.
    Ale sa jeszcze potwierdzenia przesylek poleconych (PITy do US) - tam nie
    ma nic procz kwoty napisanej dlugopisem a szkoda jednak oddawac US
    butelke whisky jesli sie nie musi i jest czystym jak aniolek.
    Myslalem ze zbiorowka i DW to zalatwia, a teraz juz nie wiem.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl