    From: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kratka-VAT
    Date: Wed, 14 Apr 2004 19:40:43 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@2.kutno.mediaclub.pl

    Mający(a) chwilę czasu Nostrzyk wysmarował(a):
    > Czy od 1 maja mozna bedzie odliczac vat od paliw tankowanych do aut z
    > kratka? Ponoc mieli to znowelizowac i ja sie juz pogubilem. A czy bedzie
    > mozna chociaz odliczac paliwo od dochodu?

    Nie od 1.05.2004 tylko od 20.04.2004 już się nie da odliczać Vatu od paliwa
    do samochodów które są lub staną się osobówkami.
    Ano coś było słychać, tylko są inne ważniejsze sprawy i póki co nie ma kto
    się tym zająć.
    A paliwo od dochodu bardzo ciężko się odejmuje-:)) ale będzie można

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"