  • Data: 2006-07-28 07:12:00
    Temat: Re: ksiegowaie faktury- trzeba czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jul 2006, t wrote:

    > Duplikat, panie, duplikat :D
    > Budżet świeci pustkami, słyszałem że już za małe masło 125g wsadzają
    > jak nie ma faktury :D

    Logic error :)
    "Wsadzenie" oznacza wydatki budżetowe a nie wpływy :O

    Niemniej biorąc pod uwagę np. wątki na pl.rec.foto.* (MON ma zamiar
    przywrócić zakazy fotografowania tego i owego, chodzi o obiekty widoczne
    z miejsc publicznie dostępnych!) przyznam że drobne nieścisłości
    w logice już mnie nie dziwią :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)