  • 1. Data: 2003-06-05 08:59:28
    Temat: księgowanie faktury importowej
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    WItam
    Jak księgujecie faktury importowe - na pełnej księgowości
    jeśli można podajcie jakiś schemat
    z góry dzieki
    J.

  • 2. Data: 2003-06-05 09:41:30
    Temat: Re: księgowanie faktury importowej
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > WItam
    > Jak księgujecie faktury importowe - na pełnej księgowości
    > jeśli można podajcie jakiś schemat
    > z góry dzieki
    Nie wiem czy pytasz tylko o fakture importową i czego dotyczy ta faktura ?
    Ja importuje towar i sama fakture ksieguje Wn magazyn Ma kontrahent
    zagraniczny reszta jest na sadzie np kurs

    Beata

  • 3. Data: 2003-06-05 09:44:49
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > WItam
    > Jak księgujecie faktury importowe - na pełnej księgowości
    --------------------------------------
    Dobre pytanie tak jak krajowe np.
    Wn 302
    Ma 202
    Wn 310
    Ma 302
    A jeszcze Vat
    Wn 221
    Ma 202
    Sądze jednak że o coś innego ci chodzi .Może o kurs walut? moze masz cło ? a
    może coś innego ?
    Wiola

  • 4. Data: 2003-06-05 10:56:45
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ma 202
    > Sądze jednak że o coś innego ci chodzi .Może o kurs walut? moze masz cło ?

    no właśnie myslę tak samo ja Ty a w firmię gdzie od niedawna pracuję
    poprzednia księgowa miała "dziwną metodę" ale dzięki za utwierdeanie mnie że
    robię dobrze

  • 5. Data: 2003-06-05 17:35:01
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 5 Jun 2003 11:44:49 +0200, "Wiola Pikorska"

    WOW.
    Masz na fakturze importowej VAT??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-06-05 21:43:18
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Pięknego dnia Thu, 5 Jun 2003 11:44:49 +0200, "Wiola Pikorska"

    > WOW.
    > Masz na fakturze importowej VAT??

    Na fakturze moze nie miec, co nie oznacza, ze nie mozna go zaksiegowac razem
    z faktura.

    Karol

  • 7. Data: 2003-06-05 21:49:57
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > Pięknego dnia Thu, 5 Jun 2003 11:44:49 +0200, "Wiola Pikorska"

    > WOW.
    > Masz na fakturze importowej VAT??
    -------------------------------------
    Na fakturze nie ale na Sadzie mam a podałam jako przykład zakup surowca (
    pewnie zwróciełeś uwage na konto ) ja łącze temat faktura i sad i dlatego
    dopisałam księgowanie Vat ,Pytanie dla mnie było nie do końca zrozumiałe
    więc odpowiedż też ogólna.
    Wiola

  • 8. Data: 2003-06-05 21:52:07
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Na fakturze nie ale na Sadzie mam a podałam jako przykład zakup surowca (
    > pewnie zwróciełeś uwage na konto ) ja łącze temat faktura i sad i dlatego
    > dopisałam księgowanie Vat ,

    Import usług tez sie z VATem łączy.

    Karol

  • 9. Data: 2003-06-05 22:03:06
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Import usług tez sie z VATem łączy.
    -------------------------
    Ależ oczywiście że usługa tez się łączy z Vat .
    Panowie robicie dziś za Maddy ?
    Wiola

  • 10. Data: 2003-06-05 22:35:59
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 5 Jun 2003 23:49:57 +0200, "Wioletta Pikorska"
    <w...@j...com.pl> zakodował:

> [...]
    >dopisałam księgowanie Vat ,Pytanie dla mnie było nie do końca zrozumiałe

    Pytanie było jasne - księgowanie faktury importowej. Ani słowa o
    sadzie, który może przyjść za dzień, dwa, pół roku - nie zmienia to
    faktu, że fakturkę trzeba zaksięgować.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775